OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Boguszowie-Gorcach, Pl. Odrodzenia 1
Burmistrz Miasta Boguszowa-Gorc ogłasza nabór na stanowisko
Główny Księgowy
wymiar czasu pracy – 1 etat (pełny wymiar czasu pracy)
zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo
1. Wymagania niezbędne:
Obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwa członkowskiego europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA).
Spełnienie przynajmniej jednego z poniższych punktów dotyczących wykształcenia:
ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie, co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie, co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
posiadanie certyfikatu księgowego,
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
Brak prawomocnego skazania za przestępstwo.
Brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Koordynowanie spraw związanych z realizacją budżetu miasta, w szczególności wykonywaniem wydatków budżetowych oraz w zakresie realizacji budżetu przez poszczególne jednostki budżetowe podległe gminie.
Składanie kontrasygnaty w podejmowanych przez Burmistrza czynnościach prawnych, powodujących zobowiązania pieniężne.
Dekretacja dowodów księgowych.
Rozliczanie otrzymanych dotacji, w tym między innymi weryfikacja i sprawdzanie poprawności sporządzanych sprawozdań.
Nadzór nad rachunkowością budżetową dochodów i wydatków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Prowadzenie gospodarki finansowej gminy zgodnie z obowiązującymi zasadami.
Szczegółowy zakres czynności określony zostanie przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
4. Wymagane dokumenty:
List motywacyjny.
Życiorys (CV).
Podpisany kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony BIP).
Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów).
Podpisane stosownych oświadczeń.
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Boguszowie-Gorcach, Plac Odrodzenia 1, biuro podawcze -pokój nr 005 (parter) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko Główny Księgowy w Urzędzie Miejskim w Boguszowie-Gorcach” w terminie do 08 listopada 2019 r. (włącznie) do godz. 14.00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000 ze zm.) oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”
Boguszów-Gorce, dnia 24.10.2019 r.