Chcą przyciągnąć turystów do Szczawna-Zdroju

Kilkaset unikatowych kartek pocztowych wyślą do swoich znajomych w kraju i za granicą mieszkańcy Szczawna-Zdroju. Wszystko za sprawą nowej akcji promującej tą uzdrowiskową gminę, przygotowaną przez członków stowarzyszenia Kocham Szczawno-Zdrój.
Pomysł zrodził się w głowie Michała Brody. Mieszkańca Szczawna-Zdroju i aktywnego działacza stowarzyszenia. – Szukaliśmy wspólnie nowych rozwiązań, które mogłyby zachęcić do przyjazdu tutaj nowych gości i turystów. Wówczas przyszła myśl, aby wykorzystać trochę już zapomnianą formę komunikacji i zaangażować w to naszych sąsiadów- mówi Michał Broda. Stowarzyszenie zaprosiło do współpracy lokalnych fotografów, którzy pasjonują się robieniem unikalnych zdjęć. Sporo z tych zdjęć wykonali w Szczawnie-Zdroju. –Radosław Foksowicz i Krzysztof Bryjka odpowiedzieli na nasze zaproszenie- mówi Arkadiusz Czocher  prezes stowarzyszenia Kocham Szczawno-Zdrój. –Przekazali nam dla potrzeb tej akcji, prawa autorskie do swoich wyjątkowych zdjęć i w ten sposób postanowili razem z nami realizować ten promocyjny projekt, za co należy im się wielki podziękowania- dodaje Czocher. W wyniku selekcji fotografii, wybrano 8 najciekawszych zdjęć z których powstała seria unikatowych pocztówek ukazujących piękno Szczawna- Zdroju. Są na nich unikatowe i niepowtarzalne ujęcia wielu zakątków uzdrowiska o różnych porach roku oraz różnych porach dnia i nocy.– Pocztówki są właściwie przygotowane do wysyłki. Na rewersie kartki pocztowej jest przygotowany tekst zaproszenia. Wystarczy się podpisać, przykleić znaczek oraz podać adresata wysyłki- opowiada Dominik Małkowski. Teraz pocztówki będą rozdawane mieszkańcom Szczawna-Zdroju, których chcą zaangażować do akcji członkowie stowarzyszenia Kocham Szczawno-Zdrój. – Nasi członkowie będą przekazywali pocztówki swoim sąsiadom. Będą prosili o ich wysyłanie do znajomych w kraju i za granicą, będą też szczegółowo opowiadali o planowanych efektach tego przedsięwzięcia- mówi Arkadiusz Czocher. Efektem ma być bowiem zwiększenie ruchu turystycznego w Szczawnie-Zdroju i większa liczba odwiedzających uzdrowisko gości, a także integracja mieszkańców. – Inaczej jest jeśli widzisz reklamę miasta w telewizji obok reklamy proszku do prania. Inaczej kiedy przeczytasz zaproszenie  na pięknej karcie pocztowej od dawno nie widzianego znajomego czy kuzyna- mówi Michał Broda. –Mamy nadzieję, że część zaproszonych przez mieszkańców Szczawna-Zdroju zawita tutaj jeszcze w tym roku- dodaje Broda. Kartki pocztowe mieszkańcy uzdrowiska mogą także zamówić za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook, pisząc do stowarzyszenia na fan page Kocham Szczawno-Zdrój.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *