Jak zdobyć dofinansowanie na usuwanie azbestu?

W związku z możliwością otrzymania przez Gminę Głuszyca dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na dofinansowanie działań związanych
z usuwaniem azbestu Burmistrz Głuszycy ogłasza nabór wniosków do realizacji projektu dotyczącego usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest
z terenu gminy Głuszyca. Nabór wniosków trwa do dnia 15 stycznia 2018 r.
Dofinansowaniem objęte będą koszty związane z: demontażem
i zabezpieczeniem, transportem oraz unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest. Dofinansowanie nie będzie obejmować kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
O dofinansowanie ubiegać się mogą: osoby fizyczne, rolnicy, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia, wspólnoty mieszkaniowe itp.
Dofinansowanie realizowane będzie w wysokości do 85% kosztów kwalifikowanych. Pozostałe koszty zadania w wysokości 15% pokrywa wnioskodawca, który ubiega się o udział w w/w Projekcie. Kwota dofinansowania wyliczana będzie na podstawie rzeczywistej ilości odpadów potwierdzona kartą przekazania odpadu. Usunięcia i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest dokona wykonawca wybrany do realizacji tego zadania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). Z wykonawcą Gmina Głuszyca zawrze stosowną umowę po przyznaniu Gminie środków finansowych z WFOŚiGW.
Prace będą wykonywane w terminie: lipiec – sierpień 2018 r.
Wniosek i informacji o wyrobach zawierających azbest dostępne są
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Głuszycy: www.bip.gluszyca.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Głuszycy w pokoju nr 1. Bliższe informacje można także uzyskać pod numerem tel. 74 88 66 740.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *